Project Alanya

június 6, 2006

Előjáték

Filed under: Napjaım — projectalanya @ 1:09 du.

Félre ne értsd, vagy mégis? Elvégre az előjáték rendkívül fontos 😉 e nélkül talán nem is értenéd vagy éreznéd a sztorit. Ne aggódj, nem fogom hosszúra nyújtani. Mindössze bemutatom a szereplőket.

Kezdem talán magammal, "ha valaki még nem ismerne" :). A nevem Skyler, de a szüleim az Attila nevet álmodták meg nekem. Kényszerűségből néha ezt is használnom kell, de te inkább hívj Skyler-nak. Azt még nem döntöttem el, hogy a törököknél melyik nevem fogom használni – Ötzi szerint az Attila volna hasznosabb, mert akkor töröknek hihetnek. Kérdésemre, hogy akkor miért is nem tudok törökül, egyszerű megoldást ajánlott: majd azt mondjuk, hogy valamelyik nagyszülőm származott, de én már az osztrákoknál nevelkedtem. Esetleg találtak egy bokorban, "Attila" táblával a nyakamban.

De vissza az előjátékhoz! Nem szabad elkalandoznom, mert elégedetlen lesz a partner 🙂

Foglalkozásomra nézve egy műsorirodát vezetek, ezt szerényen "SKYLER PRODUCTIONS"-nek hívom. Emiatt kissé hazátlanná váltam, mert a teleimet Ausztriában, Tirolban szoktam eltölteni, ahol síparadicsomokban dolgozunk, a nyaraimat pedig, eh, szal egyelőre mindig máshol. Profi olvasók itt már érzik a kudarcszagot, nos igen, volt már Costa Brava Spanyolországban, Ankaran Szlovéniában, tavaly Olaszországban próbálkoztam, de egyik kapcsolatból sem született többéves szerelem. Talán rossz volt az előjáték.

Idén viszont szinte el is maradt! Hirtelen jött a lehetőség s nem haboztam: rácsaptam azonnal. Egy régi partnerem, Marcel hozta, aki télen még a kitzbüheli Python Club-nak volt a főnöke. Május közepén kezdett el mesélni a török riviéráról. Nem kellett sokat fáradnia: tekintettel, hogy az ez évre tervezett spanyol kiruccanás minden fajta konkrétumot nélkülözött, nem volt nehéz döntenem: menjünk!

Egy ideig tipródás volt viszont az odajutás mikéntjével kapcsolatban: repülő, autó vagy komp legyen? Végül is úgy döntöttünk, hogy a BIG BLUE-val megyünk. (GYIK: ő a sötétkék passat variantom. Nagyon szeretem, bár az utóbbi időben néha csalódást okozott. Hja, a fogyasztói társadalom: mindent úgy csinálnak meg, hogy tönkremenjen. Vegyél csak szépen másikat.)

Vélemény? »

Még nincs hozzászólás.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Hozzászólás

Működteti a WordPress.com.