Project Alanya

június 9, 2006

Bulgária

Filed under: Utazás — projectalanya @ 8:05 de.

…hogy aztán ismét izgalmas tapasztalatokkal gazdagodjunk. A határőr a bódéjában whiskyt ivott. Sőt jeget dupla whiskyvel 🙂 ennek ellenére kellőképp morcos volt. Átmentünk egy alvázmosáson, ez 4 €-ba került, áll fertőtlenített minket az európai mocsoktól. Érdekes, a hajam mindenütt segít, a kissé egyszerű beamterek nem a feladatukra koncentrálnak, hanem hogy ki ez az őrült.

Aztán 2 sávos út és 60as sebességkorlátozás, egész Sofia-ig. Rendesen meg is feszültem tőle, hát elkezdtem iszogatni különleges energiaitalomat. Na jó, nem is annyira különleges… Hajnali 4h-ra végre rátértünk az autópályára. Marcel elaludt, én meg élveztem a csodás napfelkeltét. Több rétegben volt felhős az ég, a nap sávosan átsütött rajta s a kissé magasabban lévő útról messze elláttam a síkságra – wow.

Aztán vége lett a pályának, kicsit eltévedtünk, az eső is rákezdett, de reggel 8 felé feltűntek a török kapuk.

Vélemény? »

Még nincs hozzászólás.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Hozzászólás

WordPress.com ingyenes honlap vagy saját honlap létrehozása.